den siste tiden





morsdag - dugnad - mat - sol - trening - fastelaven - sverietur med beste - mat (igjen), nam.

Noen bilder fra den siste tiden. Er jo alltid drlg til blogge, s greit med litt oppsummering innimellom. Forresten, den drikken p det siste bilde m dere smake, kjempe enkel oppskrift! Det vi tok var ca en halv vannmelon og ananasjuice, smaker godt + fr en kjempefin farge, ogs burde dere ta isbiter i (det glemte vi)... Da blir den nok knaskende-god! :-D

innkjp

P lrdagen var jeg en tur i Sverige med Stine. Det var kjempekoselig og vi hygget oss masse! Kom litt sent avgrde, men det gjorde ingenting siden vi ikke hadde noe stress. Det ble ogs et lite innkjp mens vi var der;

Begge delene er fra Cubus. Kjenner at jeg gleder masse til vren kommer! N har jeg vinterferie og noen av dagene har det vrt knallvr med sol, noe som gir jo litt pvirkning. Hper at snen forsvinner fort! Forresten, n har jeg skt skole til neste r, h! Kjenner at jeg grugleder meg, er veldig spent p hvor jeg kommer inn, men det fr man ikke vite fr til sommeren s jeg fr bare vente i spenning.. :)

summerlove




bildene er hentet fra min bruker p weheartit: inspolove

h, jeg er vel ikke den eneste som gleder meg sykt til sommeren?? Hper virkelig jeg fr dratt en tur til syden i sommer, bde Stine og jeg har sykt lyst til dra, s vi krysser fingrene og hper det blir noe av!

little things

Jeg tenkte vise dere en liten, koselig ting, hehe. Det eneste du trenger er en tom krukke eller en boks + penn og ark. Det du gjr er at du skriversm notater eller hendelser som har skjedd i lpet av ret, bretter de sammen og legger det i krukka. Disse notatene/hendelsene skal vre noe du fler er verdt huske og som du smiler av tenke p. Det kan vre store eller sm opplevelser. Mot slutten av ret s pner du krukka, og da sitter du igjen med mange fine og gode minner :)







treningstips

Hei:) jeg tenkte vise dere et supert treningstips som hjelper godt nr motivasjonen er borte! Det eneste du trenger er et ark og en blyant, du lager nemlig en kalender! For hver dag du har vrt i aktivitet, feks. gtt tur, lpt, drevet med lagsport eller hatt gym p skolen, s setter du et kryss. P slutten av mneden s har du en god oversikt over hvor flink du har vrt i lpet av mneden,det er lett glemme..

Slik serda min ut for januar;

Jeg har trent mer enn det som er anbefalt, men vi fr se hvor lenge det holder seg.. Januar er vel den mneden man er mest aktiv, hehe


I tillegg har jeg denne hvor jeg skriver litt mer detaljert om treningen, mlsettinger osv.

Hper dere likte annbefalingen og fikk litt treningsmotivasjon! :-D ha en superfin helg videre! Selv har jeg langhelg, wii

Les mer i arkivet Juli 2013 Februar 2013 Januar 2013
gratisdesign av Tonjemt
hits